Zamówienia Plany 2023 zmiana

8 marca 2023
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
Wersja nr 2

Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.03.2023 nr 2023/BZP 00028614/02/P

(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 12.01.2023 nr 2023/BZP 00028614/01/P)

Zamawiający:

Nazwa: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wilanów m.st. Warszawy Krajowy numer identyfikacyjny:2 5252248481
Adres: F.Klimczaka 4
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-797 Kraj: Polska
Adres strony internetowej: www.dbfowilanow.waw.pl
Adres poczty elektronicznej: biuro@dbfowilanow.waw.pl Numer telefonu kontaktowego: +48 22 277 08 60
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego
  • Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
  • Numer NIP lub REGON.
  • Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:

1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).

1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne

 

Pozycja Planu Przedmiot zamówienia Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 Orientacyjna wartość zamówienia5 Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 Informacje dodatkowe7 Informacja na temat aktualizacji8
1 2 3 4 5 6 7
2    .    DOSTAWY
1.2.1 środki czystości Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt

1 ustawy

895 000,00 PLN II/III kwartał Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK

Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE

Zamówienie zastrzeżone:

NIE

Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne

1.2.2 sprzęt komputerowy i akcesoria Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt

1 ustawy

178 600,00 PLN II/III kwartał Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK

Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE

Zamówienie zastrzeżone:

NIE

Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne

1.2.3 papier do ksero Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt

1 ustawy

130 000,00 PLN marzec/ kwiecień Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK

Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE

Zamówienie zastrzeżone:

NIE

Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne

Dodana pozycja

 

2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne

Pozycja Planu Przedmiot zamówienia Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 Orientacyjna wartość zamówienia10 Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 Informacje dodatkowe12 Informacja na temat aktualizacji13
1 2 3 4 5 6 7
2    .    DOSTAWY
2.2.1 dostawa ciepła Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy 5 800 000,00 PLN I/II kwartał Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP:

TAK

Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE

Zamówienie zastrzeżone:

NIE

Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne

 

Skip to content